Andra skoldagen ( lära känna MERA dag XD )

Dagens fråga? : Hur många lära känna dagar har vi haft???
Idag så skulle vi och våran pararell klass åka till en sjö... ( en ful som fan asså botten) och när vi kom dit förvänta de väl oss att bada eller nåt. Aja vet inte iaf :/  Men jag och lieke som blevit frisk... Gick och sattte oss lite avlägset vid rälsen eftersom jag inte hade lust att sitta på en sten mitt på stranden hela dan :D I tre timmar så satt vi bara och snacka... och spela lite kort oxå haha! i skogen? eh ja? Sara hade mystiskt nog en kortlek med sig?? Imorgon ska vi ha första " riktiga " skoldagen.. Haha som att vi kommer få börja jobba redan pss... XD

Jag ska ju ta ledigt om två vecor ;( fucking segt tiden går Iaf så ska jag till stockholm och sjunga igen.. Den här gången blev det  Camp Lingaman :D Jippie... Jag fattar ionte att både Alice och Josefin ska dit också. Saknar dem så sjukt mycket ni Kan läsa mer om Camp Lingman på denna hemsida BYE! PussOKram SkUMbAnNaN :D

http://www.lingman.se/




Observera Att Julias camp ( bild nedan ) inte e samma sak -.- Camp lingman är Svårare, Kämpigare




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0