Ny skola eller konsentrationsläger?

Igår gjorde jag ett jäääääättttte långt inlägg på min blogg och så bara försvann den OhNo! :/ Men Iallafall så vr det första dagen på skolan idag. Imorgon ska vi ha ute dag och... bada...? WTF kolla ut igenom fönstret då ;d SPÖREGN man får väl hoppas att man vaknar till sol imorgon :D Jag ska med glädje skryta lite extra om att Jag suttit BACKSTAGE med ingen mindre än SARA VARGA i sommar.. Jodå det du! :D jag ska jobba lite på bloggen nu i höst och vinter... eftersom att jag tog en liten paus i sommar:D Jag ska bl.a lägga till två nya kategorier... En med nagellacks lockar och en som ska heta ARTISTERI Den ska handla mina utbildningar och jag ska ge er tips och så... Även om jag VÄKLIGEN inte e någon expert. Jag och Olivia skulle ju gå på grönan och bada lite till innan sommaren försvann tror ni att det blev så eller. NÄ! för sommaren tog ju slut så jävla fort... Piss! Jag har ju typ inga bilder på min blogg just nu. Garsch! vad ska jag ta mig till....!!!
- Lägg upp bilder
- ehm VILKEN BRA IDE!
Jag har precis vunnit guld i ännu en cup på mario kart så jag ska nog ta en paus innan jag får huvudvärk som vanligt. Serious Kan jag fackig inte fatta att vi varit sådär små som de nya 6:orna på skolan ee ... MEN HALLÅ ALLIHOPA DET ÄR EN REGNBÅGE UTE! ;D Ni ska hjälpa mig med en liten grej nu :D Ni ska skrivia i min logg på facebook att ni läst eller kollat min blogg så jag vet att ni gjort det... Fast ja ni måste ju inte och ni som läser kke inte ens har mig på FB oke BAD IDEA! :D Men har ni oxå redan börjat fundera på att skolka när ni såg er nya skolscheman idag.... Nee men inte seriöst men Jävla pest schema vi slutar ju fan 15-16 varje dag shiiiett vad jag inte längtar till onsdag när vi börjar på allvar det är liksom omstrukturerat ( ändrat för noobS som inte fatta) på våran skola och jag undrar om de inte tar i lite med de nya reglerna.. Liksom om man ritar på vägen så ska man betala för att en målare ska komma och MÅLA över det :D Skulle hellre törka mig i röva med mina 500 hundringar! Har de en gaskammare i källaren oxå!? Bergis PUSS O KRAM JAG ÄR EN SKUMBANNAN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0