Efterlysning och LOVE U hälsningar!

Tjolahöpp! Idag så har jag vart me min älskade Nathalie Carlsson. Och kommit på ett skitroligt sätt att prata typ.. " GRÄS SKÖNT Å GÅ PÅ!! xD okej det är nog bara jag och nattha som skrattar åt det när:O Men jag kom på en sjuck sak häro kvällen , att jag kan vrida mitt finger ett halvt varv runt :OOOO jag lägger upp en bild senare. upsiupsi. Okej jag vet jag är inte grym..    Alla min älskklingar:D ni måste kolla videon  jag nyss la upp:* Ska göra en till Cp:Na i Cp rummet oxå men då blir det tårvarning till : Camila, Mikaela, Alice, Olivia och Josefin :'C Miss!  YOU!! okej men iaf så har jag inte så mkt mer att säga än att fler bilder är på ingång... OCH en liten personlig hälsning til OLIVIA ALKIN ÄVEN KÄND SOM BLONDINALKIN: VAR ÄR DU BLIR OROLIG NÄR DU ALDRIG HINNER MED FACEBOOK ELR SMSNINGEN!! :o <3333333  PUSS O KRAM SKUMBANNAN!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0