Födelsedag like a lot!! :D:D

Det har vart en helt okej födelsedag idag!! :D tror jag fick typ 70 grattis på fb haha xD Jag lägger ut bilder på mina saker jag fick imorgon. Jag fick ju skjuts till skolan med brosans ny Bu elr nå... Jag bah kör fortare!!
Moster kom till hällefors! Hon är å himla grym och den bästigase moster man kan ha! aja iaf så blir man ju lite rädd när världens läskigase lärare kommer fram: Grattis! man bah: glup*.
Jag kommer nog se ut som en liten köttbulle imorgon för njag har ätit som en elefant idag hahaha:

. pizza
.tårta
.muffins
.kakor
.mos och kykling

.... i mängder hahaha. Idag hade jag en liten sånglektion.. Okej förlåt slut på ämne.. ehm visste ni att en människa sitter på toa 6 månader av sitt liv det är ett halvår iaf! :DD ahh due! hahaha :) oj nej för mycket smileys.

Asså ni i CPrummet LOVE U :) vet inte vad jag håller på med. :O

aja iaf!!! PUSS OCH KRAM SKUMBANNAN!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0