Hotell nygård! :D

Jag och min lillasyster fick något psykbryt igår och ville plötsligt ova hos min farmor och farfar :O *glup* men iaf så gjorde vi det;D först så körde vi fan 100 varv runt tomten i lådbilen hrmm eller.. aa jag var motorn. Sedan fick motorn motorstopp och gick in och kolla på film med almis.. Jag fick en jättemacka med en massa grejs på och var endå inte mätt... håll i er nu! jag åt min lillasysters också! okej inte ett spännande inlägg :D aja iaf så blev jag ju väckt mitt i natten ah det var iaf kl halv sju på mörgonen! :O jag blev typ skiförbannad och vände mig om men sedan tyckte jag synd om almis som låg där vaken allderles själv så jag satte väl på tv:n så titta vi på dampisbob ;) Det var svampbob hela dagen! Aahh det här blev ett cp inlägg så ska nog sluta nu;D hehe Tjockisen ska bara säga en sak till nu blire pizza så bye haha nedå jag är inte tjock! :D okej nu ska jag gå bye  OCH sluta inte läsa min blogg bara för att jag skrev ett såhär tråkigt inlägg idag för då blir jag trumpen! 

                                                                                           PUSSOKRAMSKUMBANNAN! ;D;D;D /// Amanda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0